Ozgnrgl Kızlar ben Nisa hastanesine gidiyorum. Gebe eğitimi 2 saat yeterli olacağını düşünmüyorum. Avrupa yakasında nerede var biliyor musunuz? Ücretsiz olursa daha güzel olur