Buss28 canım ben de 31+2 günlüğüm bebegımın 1500 olması gerekırken 1350 gram dendı doktorum hemen doblör yaptırdı kordonumdan bebegıme kan gidiyomu beslıyomu dıye ıstersen doktoruna bunu soyle yapsınlar eger tıkalıysa cunku bekletmıyolar hanı anne karnında beslenmıyo en azından dogsun beslensın dıye bıde bu sefer beyne yeterı oksıjende gıtmıyomus senın baya az almıs 2 hafta da düşün benım 1 haftada 150 gram almıstı yınede az dedı hemen baktırdı allahtan bısey cıkmadı kan akısı gayet ıyı dedı demekkı genetık mınyonsun dıye dedı anca 2500 kg dogar dedı mesela tabı hersey allahtan üzülme baktır bence hemen önlemını alsınlar