Kullanın valla Allah kimseye vermesin benim hiç bi bilgim yoktu ilk hamileliğim de, göğüs uçlarım büyük olduğundan dolayı çocuk kavrayamadı ve yara oldu tam 5 ay boyunca ağlayarak emzirdim hep resmen gögüsümün ucu delikti. Doğumdan önce krem sürüp yumuşatmak lazımmış ama çok ovuşturup göğüsleri uyarmadan yapmak gerekiyor.