Sinem67 H69 bol su içiyrm sürekli iç çamasr yeniliyrm orası ıslak klmyck hic. Birde antibiyotik basladık o sadece. Doktor bol bol sıvı tüketsn dyr
Malina Sinem67 super bende dikkat ediyorum artik kabiz olmamaya. Bol su iciyorum ama gecenlerde de o kadar su ictimki tansiyonum dustu 🙈 yani herseyin fazlasi zarar tuzu da azaltmistim meger hersey dengede olacakmis.
Malina Sinem67 iyi canim tansiyon yuksek olmasin da o daha tehlikeliymis. Dusuk olmasi daha iyi. Kac cikiyor sende tansiyon mesala ?
Sunshine1 Sinem67 peki günde 3 lt su içiyor musun? Geçen gün bir arkadaş burda post açmıştı bebeği susuzluktan hareketleri yavaşlamış öyle bir durum olabilir mi acaba
Sunshine1 Sinem67 ben de bugğne kadar öyleydim 1 lt zorla içiyordum. Şimdi içmeye mecbur kaldım kasılmalar olduğu için önerdiler mecbur 3 gündür içiyorum