Mom43 Ben şuan 35+3üm 4gündür nasıl şiştim tahmin edemezsin 🤦♀️Ayak bileğim yok artık öyle düşün yüzüm, elim aynı şekilde. Eğer çekim yapacaksan bence 32 33 haftayı geçirme derim, çünkü ondan sonra ekstra bir ağırlaşma oluyor ve her geçen gün daha bir şişiyorsun.