ayseegul_20 Merhaba kızlar.17 günlük bebeğim var.Wee 0-6 ay damaklı emzik almıştım ama emmiyor her defasında öğürüyor.Bazıları nukun kauçuklu emzigini kimisi de philips avent öneriyor.Sizce hangisini tercih etmeliyim emzik önerisi olan var mı
Yenianneadayi2208 ayseegul_20 emzikte avent daha çok öenriliyor benim gördüğüm ve okuduğum kadarıyla..Umarım tecrübe sahibi anneler sana daha net yardımcı olurlar cnm
Gunes55 ayseegul_20 valla bu konuda ben de kararsizim. Genelde avent goruyorum ama bi kosede bekleyeyim bakalim
Dyggncr Kızlar bibs i öneriyorlar. Anne memesine eşdeğermiş rahatlıkla alıyormuş bebişler. Bende aldım az kaldı doğuma hayırlısıyla deneyeceğim🙏🤗
Yenianneadayi2208 Selinglr nuk u biberonds çok öneren gördüm.Feci kafa karışıklığı yaratıyor bu durum bende.Ama her bebek bir değil , senin ki nuk u emer benim bebeğim aventi ya da herhangş bir başka markayı.Sanırım denemekten başka çare yok 🤷🏻♀️
Smraozn12 Bnde kararsız kaldım bebegim 8günlk ve surekli memede uyumak istiyor tok olsada emzik niyetine kullanıyor beni chicco markası aldk tutmadı aventin biberonunu almştk başlıgı anne gögüsne eşdegrmş büyük ihtimal avent alcam