Allah yardım etsin canım o çok zor bi sürek doktor bana ya kimyasal ya dış gebelik demişti 70 den yükseldi 300 oldu sonra bir anda 40 düştü kesinlikle ona dikkat et ve biz ozman çok çok şükrettik bebeğinizi kaybettik ama diş gebelik değil diye sukr3ttik ben kimyasal gebelik yaşadım uzulme ben o ay yine hamile kaldım inş herşey güzel gider