25+5 günlük oldum hareketlerini zaten yenı yenı hissetmeye başladım dun öğlenden bu saate kadae hıssetemedım tatlı yedıö süt içtim konuştum yattım uyudum bekledım dus aldım ama yınede hareket yok nabıcamı bilmiyorum sağlık ocağına gıttım kalp atışı vardı ama oda dedı ultrasonla gözükmesi daha ıuı dedı kordonu boynuna dolandıysa falan dedı cok kokrtum benım gıbı olan varmı nabayım başka