Sultanys Benim de öyle sorunlu hmde çok fazla üstelik her gün beraberiz, ama anladım ki dünyadaki en zor şey anlayamayana anlatmak... Ve can cikar huy çıkmazmis. Kimseyi değiştiremem takarsam olan benim gencligime olur. Esimle aram iyi mi fazlasıyla iyi o zaman gerisini bosver dedim kendime kimseyi takmiyorm artk yanimda bulunan bulunur olmayanda kendi bilir ben kaybetmem, olmuşla ölmüşe care yok kimseyi değiştiremezsin sende bosver ☺