Sumeyye_g hiç birşey demedi, nst ye bağlarken hemşire demişti yorgun musun merdiven mi çıktın diye ki gerçekten yorulmuştum hemşire bunu düşünebildi doktor düşünemedi mi anlamıyorum. Tedavi fln da yok nst iyi değil tek söylediği şey neden iyi değil diyorum iyi değil diyor