Demet-budak Kızlar merhabalar, 37. Haftamizdayiz oğlum makat gelis görünüyor. Doktorum daha önce 40 ı bulmaz dogum demisti her an gelir diye bekliyorum ama dönmemiş. Bebegi sonradan dönen oldu mu acaba 🤗
Meryemoz Demet-budak canm benm gecen hafta cok sancim basladi sabaha sezaryene alacaklardi hic bir sekilde sancim azalmayinca ama acilma yoktu bebek tersti sabah son kez kontrol etti doktorum ve bebek dönmüş o sekilde taburcu oldum sancilar hala var bekliyoruz😊
Demet-budak Meryemoz son anda bile dönebilir yani dimi 😊 Rabbim saglikla kucaginiza almanızı nasip etsin insallah🤗
Meryemoz Demet-budak amin insallah hepimiz saglikla kolay bir sekilde aliriz kucagimiza benim ucuncu hamileligim ikisi normal oldu bu makat gelis oldugunu duyuncada hic uzulmedim Allahim hayirlisini nasip etsin donmeseydi de onemli degildi insallah senin ve bebegin icin hayirlisi olsun 🌸
Rkymhmt Ben 32 +3 oldum 28 haftalık ta makat gelmişti bugün rahmimin ustunde ve kasıklarımda agrı ile gittim doktor bebek donmüş bası baskı yapıyor normal dedı nts de sancı cıkmadı ama agrı devam ediyor
Demet-budak Rkymhmt bende sanci da cikti canim bakalim nolucak hayirlisiyla saglikla gelsinde gerçi napiyim normalmis sezeryanmis önemli değil artik😊
Demet-budak Rkymhmt tam bir gun vermedi sadece yakındir nişan yada suyun gelirse hemen gel dedi canim