Duyguali Merveeex benim arkadaşım ve görümcem doğum yaptı. Arkadaşım doğum yapalı 4 ay oluyor ona yapmamışlar. Bazı devlet hastanesi yapmıyor, bazıları da yapıyor. Hastane ve doktorla alakalı bir durum.
Ftsctn_20 Devlete gidiyorum şu an 35+6yim henüz yapmadılar . Yaparlar mı ya da yaparlarsa ne zaman yaparlar hiç bir fikrim yok bir şey demediler .