Pinar_93 Buse91 ben gittim canım 600 TL idi. Çok iyi bir perinatolog. Ben çok memnun kaldım . Benim bebeğimin aort damarında darlık var beni 18,20 ve 22. Haftalarda ayrı ayrı çağırıp tekrar tekrar inceledi .
Sdylk Buse91 600 lira baya detayli inceliyor sadece biraz mik mik konusuyor ayni tonda. Ama yuzunu gostermediginde bile sonradan gel verim diye yardimci oldu birsuru resmini verdi 1 saat surdu muayenesi
BurcuErg Buse91 12. Haftada ve 22. Haftada Altan beye gittim. İkinci tremester için 600 TL ödedim. Aldığı her kuruşu hakediyor. Tek tek anlatıyor, bakıyor. Konuşması biraz ağır ama önemli bir detay değil. Zaten ne diyecek diye ağzının içine bakıyorsunuz:)
Pinar_93 Buse91 inşallah iyi olacak canım . Kalbinde ki darlık hafif düzeyde . Artmaması en büyük duam 🙏 kontrol altındayız . 27. Haftadayız şuan
Buse91 Sdylk evet konuşması biraz öyleymiş sanırım daha öncede duymuştum.İyice baksında idare edicez artık napalım😊
tugce67-67 BurcuErg bende ona gitmeyi düşünüyorum.beylikdüzünde demi bu doktor ya da geliyor heralde.nasıl randevu alıyoruz numarası falan varsa paylaşır mısınız🤗
BurcuErg tugce67-67 Bahçeşehir akbatı özel muayenehanesi var. İnternete yazın Altan Cebeci diye çıkıyor. İşinde uzman, pişman olmazsınız.
Ozgdnc 13.hafta ve 22.haftada gittim ikiz gebeyim çok memnun kaldım. Benim ücretler ikiz olduğu için farklıydı o yüzden kafa karıştırmayayim ama şunu söyleyebilirim çok iyi ve işini düzgün yapan bir doktor 🤗