Kubraturkmen Merhaba sanki rahim kısmının içinde hava var gibi hissediyorum.otururken kalkarken orada agrım var ve idrarimi yaparkende ağrılarım var ama ne kanama ne leke yok.
Kumkat Bebeginiz büyüyor, büyüdükçe rahim kaslarinizi geriyor. Yanlis yönlendirmek istemem mutlaka doktorunuza danisin ama icinizi rahatlatacaksa 37 haftalik hamileyim aylardir regl agrisi gibi ağrılarım oluyo zaman zaman. Hicbir sorunumuz yok çok şükür:)