Bu doktorların Allah belasını var yaaa... Banada 21. Haftada 27 mm dendi ve ilaç vermedi neyseki Allah korudu yavrumu 27. Haftamda iyice aşağı indi bebeğim rahim ağzı 25 mm ye dusmus yine kendi doktorum farketmedi farklı doktora gittim o alttan ölçtü hemen iğneyle hapa başlattı çok şükür geri düzeldi şuan 30+5 olduk o farketmeden doktor bana bebeğin çok aşağıda erken dogabilir doğarsa yaşamaz demişti hemen değiştirdim o doktoru.