İyi akşamlar arkadaşlar,
Gebeliğimin 40+1. Günündeyim. Kontrolde doktor çarşamba günü rahim olgunlaştırıcı ilaç koyacağım ve sabahta suni sancı vereceğim dedi. Bilgilendirdi beni fakat tecrübeli olanlar var ise benimle tecrübelerini paylaşabilir mi? Okudğum bir yazıda eğer ilk doğum ise çokta işe yaramadığından bahsediyordu. Cevap yazan herkese şimdiden teşekkür ederim 🌸