kayramom1 Kızlar kullanan varmı gercekten işe yarıyor mu nasıl kullanılıyor birde doğum gercekleştikten sonra çöpe atılmasının Bi mahsuru var mı
[silindi] Sancın ve açılman başladığında suya koyuyorsun oda nasıl bir ot şse ıda açılıyormuş o açıldıkça sende açılıyormuşsun duasıda varmış sonra doğum bitincede sudan çıkarıyormuşsun burda okumuştum