Zeyley bende 35 haftalığım önden gidiyor 3 hafta şuan 3.500 kılo nerdeyse bende beklıyorum oğlumu nişan suyu gelme nasıl bişey merak ediyorum adet sancısı hiç çekmedim çok kötü bişey mi onu da bilmiyorum ama maşallah senin hıkayeni okuyunca biraz daha rahatladım inşallah analı babalı büyüsün ismini ne koydunuz 💙