Arkadaşlar 39. Haftadayım doktor Bebek kanalda dedi yakında gelir dedi ama gelmiyor o kadar çok yürüyorum ki sancım olsun diye ama olmuyor ... ricam şu Doğum yapan arkadaşların sancılarını ne başlattı ise bir yardımcı olsunlar biz de onu yapalım şimdiden teşekkür ederim 😊