cansuece hayırlısını iste hep ama dua çok önemli ben çok inanıyorum herkes bana sen cok kız istiyorsun kesin senın oğlun olur dediler ben de ne münasebet allah isteyin vereyım diyor herşey için ben Allah’tan istiyorum dedim veririrse duamı kabul ederse ne mutlu bana🤗çok şükür duam kabul oldu her konuda böyle düşününce Allah’a inanıp yaslanınca gerçekten herşey Farklı oluyor 🤗bin şükür tabi oğlumda olsun isterim asla ayırt etmıyorum ama ilklerde bir insanın içinden geçen ağır basan birşey oluyor allah herkesın kalbıne göre versin inşallah be saclı saclı çocuklarımız olsun nasılsa büyüdükçe dokulucek😂😂