aysearslancan Yaza dogumum ınsallah tenmuzda yenı alısverıse baslıcam neler almalıyım tavsıyelerınız?
Muhammedim0125 aysearslancan Mayıs gibi al bence şuan sezon değişmedi bence ben Mayıs ta doğucm ona rağmen bekliyorum
brcaky aysearslancan ben böyle bir post açmıştım baya cevap geldi profilime girip bakabilirsiniz belki işinize yarar, yaz analarına kolay gelsin işimiz çok zor