CigdemAras Bugün doktora gittim bebeğin suyu azalmış . Böyle sorun yaşayan var mı ? Suni sancı ile doğumu başlatabilirim dedi . Suni sancı çok mu kötü 🥺
Brgl_18 CigdemAras inşallah düzenli olur ve sıklaşır canım merak etme ne zaman gelmek isterse artık bebişin bundan sonra beklemek zorundayız🙏🥰
Brgl_18 Bugün benide nts ye bağladılar ama bilmiyorum düzenli 50 lerdeydi tamamen sancı var demek ki 🤷♀️Doktorum çok güzel felan dedi ama sancı çıkması için kaç olması lazım