1erkek1kiz ben de 36.haftamdayım şu anda. 4 haftadır sürekli yatıyorum. Sol tarafıma yatmaktan sol tarafım uyuştu, sağ tarafım da ağrıyor. Ama şikayetlenmek ne haddime diyorum, 9 ay boyunca yatmak zorunda olanlar var. Buna da şükür diyorum, Rabbim beterinden saklasın cümlemizi 🌹