Hulyadurmus Kızlar dün öğlen saatlerinde çok affedersiniz sildiğim zaman yeşil bi akıntı ile karşılaştım telaş yapmamaya çalıştım tekrar ederse doktoruma sorucaktım ama tekrarlamadı 7 haftalığız. Bu durum ile karşılaşan var mi ne olabilir zararlı midir ?
Leylacetinkaya Hulyadurmus Senin en azından çok az gelmiş ben anlatsam herhalde korkarsın 😂😂Enfeksiyondan dolayı fitil kullandım hiç fayda etmiyor yani devam ediyor 🥰
Esila4549 Hulyadurmus 7 haftada bende de oldu 3. 4gun sonra tekrar etti benim doktorum prof.du ona yazdım bana gynolomexin acil alıp kullanmamı soyledi pakette 2 tane fitil var 1 gun ara ile kullandım ve gecti ozellıkle pamuklu iç çamaşırı kullan her tuvaletten sonra kurulan vajınana asla su tutma devlette ki doktor da bana dedı 12 haftadan önce kesinlikle önermıyorum bebegın organ gelişimi dönemidır kullanma dedı ama prof doktorum eger kullanmazsan enfeksiyon keseye zarar verir dedı bebegı kaybederız dedı iyiki kullandım hıç bır sıkıntı olmadı gecti gitti darısı senın basına
Hulyadurmus Biranne00 internetten baktım enfeksiyon diyor 🙄 Yarın doktora gideceğim önemlem alayım böyle bi durum varsa
Nurr Enfeksiyon var canım doktoruna söylemelisin ona göre ilaç verir ihmal etme sakin bol bol su iç ve idrarını tutma
Hulyadurmus Esila4549 geçmiş olsun bir daha olmaz inşallah doktor seçimi de önemli ama doktoruma güveniyorum yarın bakalım ne diyecek