Merhaba Kızlar;
Ben şuanda reyap hastanesi nereida hanıma gidiyorum. Doktorumu cok seviyorum cok ilgili 15. Haftam olduğu için henüz doğum planlamadık ama hastanenin sezeryan odaklı olduğunu düşünmeye başladım. Tabikide sağlıkla ilgili bir durum olursa hiç üzülmeden korkmadan sezeryan olurum ama psikolojık ve yaradılış olarak normal doğumu tatmayı cok istiyorum. O yüzden araştırma içine girdim. Avrupa yakası beylikdüzü civar semtlerinde önerebilceğiniz normal doğumu sonuna kadar zorlayan ten tene temasın öneminden vazgeçmeyen bir doktor tanıyor musunuz