Rayun01 Haftadayım adet sancısı gbi ara ara sancım oluyor yarım saattir ve bebek cok sertleşip kasılıyor sizce neden..
Tubaaaa Bebek sertlesmesi doktora soylenmeliymis bende onu hep bebegin basi sirti filan saniyordum ama o rahim kasilmasi oluyormus nst ye baglarlar belki mutlaka doktoruna soyle