Ceylan35 Efesevim benimde bugün öyle 29+0 bizde arada yapıyolar maalesef kuzum endişe etme benim ara ara olduğu için başta hep sağlık ocağına kosuyodum ama artık alıştım
tazee_annee Efesevim korkma korkma arada bir oluyor bnde korkardım sonra icimde aslan kesilirdi korkma yarın bir gün de çok hareketli dceksn😊
Efesevim Ceylan35 teşekkür ederim benimde oluyodu ara sıra durgunluğu ama bugün çok az gerçi şimdi başladı yavaştan
Happpm Efesevim ay ay hiç sorma canm ben bszen stresli olyrm böyle canım sıkkın ay bişe oldumu ay olacakmı