Tgbaaparlar Merhaba kizlar..2li tarama testimde doktorum biraz az gibi gozukuyo ekopirin e baslayalim dedi ilerde kilo aliminda azlik,gelisim geriligi gibi sorunlar yaratabiliyo dedi.. boyle bisey yasayan var mi cok korktum yardimci olursaniz sevinirim ..