Mom46 Bugün kontrole gittim çok şükür bebeğimin her şeyi gayet iyi doktorumda bebeğin gelişimi gayet iyi düzenli dedi ama bnm kafama takıldı bebeğim 970 g sizce kilosu iyimi bana az gibi geldi 😐😐
edatmr Mom46 bu elli 100 gram azmış fazlaymış olayına çok takılmamak gerek sanırım. Burada forumda herkes birbiriyle karşılaştırıp endişe ediyor. Ben de aynı düşünceyle doktoruma sordum 25.haftada 700ün de 1000in de normal old. Söylemişti