Semiha89 Merhaba arkadaşlar bugun istanbul çapa da detaylı ultrasonum vardı 22+0 dayım bebeğim iyi gözüküomüş. Cok şükür... 442 grammış...şükür buda gecti gitti sabahtan beri sıra bekledim saat 15:00 de işim bitti devlet hast olunca böyle
Dibeee Semiha89 ay bende 21 haftalıgım bende girdim bugun cok sükür hersey yolunda rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasip etisn💙🙏🙏🙏🙏🧿
Melekirem6380 Semiha89 bişey sorabılirmiyım devlet hastahanesınden kadın dogum dan mı randevu aldınız detaylı için
17062013 Bende dün girdim kalbinde pırıltı varmış o önemli değilmiş pek burnuda küçükmüş 4 mm dedi 2 li taramayı yaptırmadığım için biraz korkuttu diyebilirim ama herkese söylüyolae ve bebek sağlıklı oluyo inşallah sağlıklı kucağıma alırım 😊
Semiha89 Melekirem6380 ben çapa da böbrek nakli ünitesinde tedavi görüyorum kendi doktorlarım gönderdi. O şekil oldu randevu surecim