Canım ben doktorun sevkiyle gittim tepecik eğitime ilk bana da vermediler sonra doktoruma soyledim tekrar sevk yazdı ve usg de dedim ki sira almak istiyorum hemen verdiler martin 19 da gidicek bakalım sende öyle yapabilirsin doktoruna soyle sevk yazsın derim obur türlü cok erken saate gidip alman gerekiyor oda 1.2.3 sira alabilersen cok güzel en erken sıralar onlar