Yazinizi okurken kendim goz onune geldim ayni konusmayi doktorum bana yapti diyetisyenden gun al boyle giderse olmaz dedi bende ben hep ayni seyleri az az yiyorum dedim hamur isi filanda yemiyorum dedim oda bana bu kilolari nasil aldin o zaman dedi o ay 5 kilo aldim ama sonradan 1 kilo almaya basladim hatta gecen ay hic kilo almamisim bebegim almis sadece ben simdi 38 haftaligim ama 12 kilo aldim bence hamileligin ilk donemleri kusma, halsizlik , mide bulantisi oldugu icin vucudumuz kendini toparliyor ve kilo almaya basliyoriz kafana takma hep derim hamileyken yemiycezde ne zaman yiycez siscez 🤣🤣🤣😂😂