yonca90 Merhaba tansiyon, şeker ve troid değerlerim baya kötü. Doktorumun önerisiyle perinatolog Ahmet Nuri Danışman’a gideceğim. Daha önce giden oldu mu? Gittiğim doktorlar genellikle korku verdikleri için pozitif biri olsun istiyorum 🙏🏻
Dtoz yonca90 merhaba. Benim de doktorumun tavsiyesi ile gittim kendisine detaylı ultrason için. Çok iyi bir doktor olduğunu düşünüyorum ama biraz ayrıntıcı:) Yani ikiz bebeklere hamileyim ikili tarama istedi sonra gen testi istedi falan. Ama ben genetik testi tüp bebekten dolayı zaten öncesinde yaptırmıştım. İkiliyi de genelde yapmıyorlar bizlere. Biraz kafa karıştırıyor bunlar tabii ama bazı aileler de bu şekilde istiyor.
Emineek yonca90 ben gittim pozitif ve ilgili bir dr, bütün riskleri elimine etmek için uğraşıyor. Bir yandan sakinleştirirken bir yandan şu testi de yapalım içimiz rahat etsin diyor.
yonca90 Dtoz şuan gerçekten ayrıntıcı ama pozitif bir doktora ihtiyacım var. Doğru kişi sanırım 🙏🏻 Çok teşekkür ederim cevap için sağlıkla kavuşun bebeklerinize 🎈
yonca90 Emineek çok teşekkür ederim 🙏🏻 Pozitifliğe takılmış durumdaydım biraz rahatladım 🎈 sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah 😊