Prens_annesiyim Floweroflife evet normal bende bugün muayene oldum 32+1 1500 dedi doktorum gününe göre gayet normal canim
Floweroflife İlk kızımın 32 haftalık kağıdını buldum oda 1800müş İlk kızm tam 3000 kg doğmuştu budamı o civar doğacak acaba merak ediyorum
Nrslbkc @Floweroflife 33 te 2000 35 te 2500 36 da 2730 du canım şuan 36+5 3 gün sonra tekrar kontrol bir hafta sonrada doğum
ktnzehra49 Handeylmz nasıl beslendiğini söylermisin bende iri bebek istiyorum çevremdekiler hep karnın çıkmamış ufacık bebeğin olur diyolar
Leylacetinkaya Floweroflife 33 haftalıkken 2500dü şimdi 35 haftalığım 🙂Muz süt falan tüketin bebeğe çok iyi kilo aldırıyor
Floweroflife Leylacetinkaya evet canm bnde okudum Muz süt ceviz Kaşar peynir Portakal vs yarıyormuş baya
ktnzehra49 Floweroflife 27 haftalıkken 1000 kiloydu yarın 30 haftalık olucam işte haftaya randevum var acaba kaç olmuştur kızım bizimkinin boyu güzelde kilosu çok içime sinmiyo
Handeylmz ktnzehra49 aslında ekstra bi çaba sarfetmedim ama süt yoğurt ceviz badem felan düzenli tüketiyorum🤷🏻♀️