Evet diyorum 2 buçuk ay sonra ne yapmadım ne yapmadım doğum hikayemi paylasmadim😂
Benim 37 haftada ntsde doğum kasılmalarım başladığı gözüktü ve doktorum heran gelebilir dedi ama zaten ben bebeğimin durumundan dolayi (makat duruşundan dolayı sezeryanı seçtik) kesinlikle çok konforlu bir doğum yaptım ameliyata güle oynaya girdim eşimin bende daha fazla heyecan yapmasına rağmen ve çok kalabalık bir grup beni yolcu etti doğuma bu konuda şunu söyleyeyim en büyük pişmanlığım herkese duyurmak oldu çünkü doğumdan sonra sadece eşim ve bana yardımcı olacak kişiyi istedim kalabalık hiç iyi olmuyormus vee ameliyathaneye alındım gerçekten soğuk ama ben heycanda o kadar terlemisimki sanki hamama girdim o kadar heyecanima ragmen anesteziye alinmadan karnima dokundum ve oğluma oğlum korkma birazdan seni alcaklar ve ben burds seni bekliyorum sakın korkma diye telkin ettim ve bu beni rahatlattı karnımda anesteziye alinmadan önce son tekmelerimi yiyordum oglumdan spinal anestezi oldum gerçekten çok doğru karar vermişim çünkü o ilk karsilasma dünyalara bedel oldu doktorum genel anestezi yapalım dedi ama ben istemedim iyikide istememisim hiç bir şekilde acısız sansiciz sadece bazı dokunmalar titreşimler hissediliyor ve ben sadece çıktığı anda heyecan yaptım ve o ilk karşılaşma çok guzeldi o kadar ağır ameliyathane kokusuna ragmen yemin edebilirim ki onun o mis kokusunu aldım o ağlaması hele yanağıma gelinc susmasi beni bendeb aldı,ve sonrası tabiki uyuşmalar geçince dikiş ağrılarım oldu ama dayanilmicak kadar değil ve sütüm hemen geldi şükür ilk sütümü içti guzelce minik oğlum ameliyata güle oynaya girip güle oyanaya cikanlardanim🙋 operasyon sonrasinda sadece ama sadece o gece ağrı sızı hissttim inanmazsniz ama 3. Gün evde o kadar insanin kizmasina rağmen evi bile süpürdüm yavaş yavas amaç temizlik değildi sadece genel hayatıma hemen giriş yapmadikti malesef 4.gun sariliktan 2 gün hastanede kaldik lohusalık ne bilmiyorun hiç yasayamadim hatta beni yolcu eden hemsirelim tekrar bebekle geldiğimi görünce çok uzulduler doğumla cocuk hastalıkları servisi aynı kattayidi doğumdan sonraki odama.yine geri geldim fototerapi aldık şükür 2 buçuk aylik olduk suan onu izliyorum ve şükrediyorum lohusalık yasayamadim hic nazlanamadim bebeğimi düşünmekten ama o sağlıklı hiç birsey umrumda degil artık ikinci bebekte cikarticam acısını 😂💕