Nesizade05 canım ben hamile kaldıgm dan beri antibiyotik kullanıyorm önce idrar yolu enfeksiyonu için 2 3 defa kullandım diş için bi defa kullandım sonra soguk aldım 4. 5 kutuda oyle kullandım hayya 1 ay içinde 3 kutu antibiyotik bitirdim şimdi doktor yine idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik yazdı yapacak bişey yok mecburi kullanmasak o enfeksiyon daha zarar veriyor bebege