Pnrbtr sağolun ❤️ Kaybettiğim bebekte 10.haftada gittik her şey yolunda dedi onunda hareketlerini gördük üç hafta sonra ikili tarama için randevu vermişti 13. Haftada gittiğimizde kalp atımı durmuş dedi. Hiçbir belirti, kanama sancı olmamıştı anlamamıştım kaybettiğimi ultrasonda çıkmıştı her ne olduysa o üç hafta arasında olmuş yani. Ama doktorun dediği bu tip durumlarda %80 bebekte anormallik kromozomal bozukluk olduğu için kendi kendine gebelik dururmuş senin yaptığın herhangi bi şeyle ilgisi yok demişti ☹️