Evinttnc ben de dış gebelik geçirdim. Sebepleri arasında rahim enfeksiyonları, sigara, daha önce geçirilen karın ameliyatları, tüp bebek tedavisi, hamile kalmak için yapılan tedaviler diye sıralamıştı doktorum. Bir de hiç sebepsiz olanlar var tabii benim gibi. 😕 O yüzden gereksiz yere ilaç kullanmamak en iyisi.