Ben sezaryen doğum diyorum, normal doğumun riskleri ve acısı yok... üstelik çoğu normal doğumda kesi-dikiş oluyor, bazı durumlarda çok çok oluyor.. o bölgenin kesilip dikilmesi, acısı kadar orayı steril ve temiz tutmak, kuru tutmak falan... hepsi benim gözümü çok korkutuyor🙇🏻♀️ Normal doğum Öncesi açılmaz sorunu, suni sancısı, tarih belirsizliği kadar sonrası oluşacak komplikasyonlar da gözümü çok korkutuyor... 🤷🏻♀️