Melike1734 spiker_anne Bizim yasagidimiz şehirlerde devlet hastaneleri çok iyi zaten ben normalde devlet hastanesine gidiyorum Allah nasip ederse doğumuda devlette yapacağım 🤗
Melike1734 hilal-ali32 Bende gitmek istiyorum zaten canım acaba hafta olarak geç mı kaldım acaba dedim. Evet giden arkadaşlarımda başka şehirde yaşayanlar gitmemi söyledi çok faydası oluyormuş 😊
Burcu089 Melike1734 evet genelde çoğu kişi memnun. Ama ben öncesinde çok araştırmıştım , yani bana kattığı şey çok az. Son 2 derse gitsem yetermiş
Melike1734 busrasahinn Mecbur olmasida iyi olmuş bende devlet hastanesinde muayene gidiyorum ama mecburi değil ama ben genede gidicem gebe okuluna
busrasahinn Melike1734 aynen fırsat bulabilirsem bende derslere gitmek istiyorum 16 buçuk aylık bir oğlum daha var o izin verirse 🙈
198723 Melike1734 20 haftadan sonra kayıt olabilirsin diye biliyorum ben 28 de başladım ortam çok güzel
198723 Hazalozan 3 gün sonra aradılar çok ilgililer fizyoterapist diyetisyen ebe psikiyatr herkes var sadece depremden dolayı aksadı biraz gebeler gidemedi