Elfinelif bende olmadı ama içini rahat tut canım. Sen kalbini bozma Allah sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin. Başka doktora da görün özel bı doktora . Ama herşey Allah'tan kalbini bozup üzülme . Çok riskli diye anneleri strese sokup bebeklerini sağlıklı kucağına alan bir sürü anne var