Kızlar bugün doktor idrar yolunda çok fazla enfeksiyon var antibiyotik başlatıcaz yoksa erken doğuma yol açar dedi 26haftalık hamileyim çok korktum böyle bi sorun yaşayan var mı nasıl geçirdiniz birde tansiyonum 8 e 4çıktı tuzlu şeyler ye sürekli dedi çok korkuyorum 😱