Canım bana da 16. Haftada aynı şekilde söylediler. Amniyosentez yapalım dediler hatta. Burda okuduğum kadarıyla sadece parlaklık olması risk olmuyormuş veya bu parlaklık sonradan kayboluyormuş. Şu an 2ü haftalık hamileyim ama o zamandan beri kontrole gitmedim şu an hala parlaklık var mı bilmiyorum...