Mrv1234 Selimem kiz hurafe ya bosver soyle sacma sapan seyleri kestirdimde boyattimda ilk kizimdada yaptim ikinvidede hic bi sorun olmadi
pink01 Selimem bebeğin ömrü kısa olurmuş diye kestirmeyin diyorlar çok saçma hatta neredeyse şirk bence. bi saç mı bebeğin ömrünü belirleyecek ömrünün uzun veya kısa olması bizim elimizdeymiş gibi çok saçma bişey
Deletedmom317 Selimem ben kestirdim. Rabbim annenin saç kesmesine mi bağlıycak bebeğin ömrünü saçma sapan cahilce uydurmalar
Selimem Mrv1234 çok saol artık uzadı taramakta zorlanıyorum yıprandı bir de yok söyle olur böyle olur diyorlar.
Merve_fatih pink01 evet yaa bi insanın ömrünü saç mı belirleyecek 🙄 ben de kestirecem valla annem kayinvalidem şiddetle karşı ama ben inanmıyorum
Mrv1234 Selimem yok canim bosver hamileyiz diye herseye bi kul takiyolar ona bakarsan bakimdami yapmiyalim taramasi dert zaten bazen dokulme bile oluyo haliyle insan huzursuzlaniyo kestir
Ptrckli 2 karış kestirdim rahatladım valla eşim de ben de böyle hurafelere inanmayız.haftaya da boyamayı düşünüyorum amonyaksız boya ile
Ptrckli Selimem araştırıyorum daha napsam diye karamel rengi istiyorum ama zararsız olan hangi boya var bilmiyorum önerilere açığım 😀 loreal casting içinde amonyak falan yok yazıyor ama yorumlar güzel değil
Miniminikuss Selimem dun hem kestirdim hemde bitkisel boyayla boyattim canım. Hurafelere hıc inanmam Allaha emanet ederim 🙏
Burcu7 Miniminikuss merhaba , bende boyatmak istiyorul saçlarımı çok beyazım var bi marka önerebilir misiniz ?
Miniminikuss Burcu7 kuzum kuaforde boyattim ben farklı bı markaydı adını hatırlayamadım ama inoa bitkisel sac boyasıyla da boyayabılırsın oda amonyaksız