Merhaba sevgılı anneler öncelikle hepımız ıns sağlıkla kucaklarımıza alırız yavrularımızı🙏🏻Sıze bırsey sorcam çünkü çok kafamı karıştırdılar sızce bebek arabası baston olursa mı ıyı olur yoksa sımdı yenı çıkan onu 2 küçük yuvarlak arka tarafı büyük tekerleklı travel bebek arabasını mı onerırsınız yardımcı olursanız çok sevınırım 🥰