Ciddi anlamda psikolojim bozuk.. ilk zamanlara döndüm resmen, şu an acıkma hissimi kaybettim. Sabah kalvaltı üzerine geceye kadar birşey yemesem asla yemek aklıma bile gelmez o durumdayım. Doktor bebeğin büyüdüğünü ve midede oluşan baskı sebebiyle olabileceğini söylüyor..
zorunlu sezeryan sebebim placenta previa.. daha fazla kalması benim ve bebek açısından hayati tehlike taşıyormuş 🥺