haticeebade Sevgili hamişler. Son haftalarınız nasıl geçiyor. Ağrı,kasılma,akıntı,mide yanması varmı. Sezeryan olcaklar dogurdunuzmu yoksa haftayı dolduruyomusunuz?
kayramom1 haticeebade saydıklarının hepsi var mide ağrısı mahvetti beni pazartesiye kadar doğurmam lazım yatış yapcak yoksa doktor
Hira17 haticeebade mide bulantısı, bel ağrısı, el ayak şişmesi ,akıntı hepsi mevcut ama benim kızın gelesi yok bilmiyorum ne olucak hepimiz bir avazda sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah🤲🏻
Hira17 haticeebade yok canım sanmıyorum ya artık herşeyi yormak istemiyorum doğuma ağrı geliyor devamı yok kandırılıyorum🙈🤣🤣Bu ağrıyıda fıtığa yoruyorum ümitlenmiyorum malesef🙄
Hayalaysima Bende 39+3 son iki haftadır şişkinliğim gitti ağrılarım gitti ben de şaşırdım iki gün sonra doktora gideceğim takvime göre 22 Şubat gözüküyor doğumum