Seda111 Merhaba hanımlar. Ankara şehir hastanesinde doğum yapan var mı. Odaları falan nasıl oluyor bilgi verebilirmisiniz rica etsem.
nazsimaova Seda111 ben dogum yaptim odalari tertemiz iki kisilik ve tek kisilik doktorlari ebeleri hemsireleri hepsi cok igi ve ilgililer cnm
Seda111 nazsimaova doğumdan sonra bebeği hemşireler mı giydirdi yoksa ailenden birimi canım yanında biri kaldı mı?
Aleyy00 iremmm00 doğuma gittiğinde sana hastane önlüğü veriyorlR. Doğum anı da onunla oluyoesun odana çıktıktan sonra giyiniyorsun kendi geceliğini
Aleyy00 iremmm00 sonrasında lazım oluyor zaten canım kanaman oluyor o çıkıyoe birşey oluyor değiştirmek durumunda kalıyorsun yedek götürmen iyi olur