Merhabalar, burda bir çok annenin kapı süsü için önerdiği sayfadan yaptığım alışveriş hakkında yazmak istedim. Sipariş süresince çok ilgililerdi, çok hızlı dönüş yaptılar. Bugün kargom geldi ancak siparişim 1 parça ürün olmasına rağmen 2 parça, kargo ücreti 10 tl denmesine rağmen 22 tl olarak söylendi. Kendilerine ulaşabileceğim bir telefon numarası yok. Mesaj gönderdim ancak cevap vermiyorlar. Kargocu beklemedi ve gitti haklı olarak. Tekrar dağıtıma da çıkamayacağını, ürünü şubeden teslim almam gerektiğini söyledi. Özetle mağdur ve pişmanım. Sipariş vereceklerin aklında olsun. En büyük dert böyle olsun, mutlu günler.