Esusgungor Hamişler 8 +1 deyim maalesef sancım oluyor küçük bi kis oluşmuş onlar ağrı yapıyor. Bugün doktordan geldim bana mide bulantısı , düşük ilacı ,folik asit ,kan sulandırıcı ve kis için ilaç verdi böyle olan var mı içimizde ?
inancin_annesi Esusgungor bende sadece folic asit içtim ilk 3 ay ve mide bulantısı ilacı oda bulantılardan. Suan folik asiti değişti vitamin verdi içinde folic asit demir hersey var.
Yenianne_ Esusgungor 11+1im canim bende 6haftalikken folik asit basladi bugun gittim 1 ay oldu kullanali folik asiti biraktirdi decavit (multivitamin) Ferrum (Kan ilacı) Coledan (D vitamino) verdi canım ama seninkiler farklıymış
Ozlemdmn Esusgungor ben kan sulandirici ve biyolojik igne kullaniyorum tatlim romatizma hastasiyim birde demir anemisiyim agir bir demir ilaci kullaniyorum vitamin tarzi degil Yani arti vitaminler 😍😍😍